UFO Encounter Revealed After Almost 40 Years By Ex-Military Pilot

On the night of Feb. 6, 1975, Marine Reserve Squadron Capt. Larry Jividen was piloting a T-39D Sabreliner (see image above) combat trainer and utility aircraft with five Naval officer pilots on board for a special training flight. He didn't know the evening would evolve into a game of "tag" with an unidentified flying object. Jividen hasn't spoken about that experience from nearly 40 years ago -- until now.
Mbas pothuajse kater dhjetevjecaresh qe qendronte i heshtur ne lidhje me kete takim te afert me nje UFO mbi Pensacola, nje pilot i dale ne pension i Forcave te Marines eshte duke treguar historine e tij ne nje liber. Ne naten e 6 Shkurtit 1975, piloti qe atehere ishte Kapiten i Marine Reserve Squadron, ishte duke pilotuar nje T-39D Sabreliner me nje ekuipazh me 5 persona ne bord. Fluturimi prej dy oresh i cili filloi ne perendim te diellit filloi dhe me pas u ul ne Pensacola Naval Air Station. Nderkohe qe me pas Sabreliner ishte duke u kthyer nga misioni i trajnimit, Jividen tha se ai dalloi nje drite rrethore te kuqe qe po i afrohej avionit.



Copyright © Just 4 Laugh.

Blog Archive

Powered by Blogger.