I keep marriages, sleeping with married men


SERIAL mistress Lee Romain reckons married men make better lovers – and insists that far from wrecking marriages, her flings actually IMPROVE her fellas’ relationships. The 44-year-old business consultant says: “I prefer them because they’ve only had one woman to please for a very long time before they meet me — and it’s much easier to perfect their skill. “Married men are wonderful — they tell you that you are beautiful, they take you out for delicious meals, they give you presents and have lovely manners, as they are well trained by their wives. “Because so many of the men I meet hardly get any sex from their wives they are so grateful in bed and they really want to please you. I’m definitely not looking to split up marriages — I think I actually enhance them. “Some of the men I see say their marriages are much better because they are having sex with me. They go home much happier to their wives. One man stopped seeing me because his sex life with his wife improved so much.” Lee started having affairs with married men after her partner, who was 28 years her senior, became impotent through illness. He finally died after they had been together eight years.
Lee Romain është një femër e cila fle vetëm me meshkuj të martuar, sepse konsideron se ata janë më të mirë në krevat. “Më pëlqejnë, sepse zakonisht përpara meje një kohë të gjatë kanë pasur vetëm një femër, të cilën e kanë kënaqur. Meshkujt e martuar janë të shkëlqyer, ata japin komplimente, ju dërgojnë të hani ushqime të shijshme, ju mahnitin me sjelljet e tyre, ndërsa krahas këtyre gjithmonë janë të veshur mirë, sepse gratë e tyre kujdesen për ta”, ka thënë britanikja 44-vjeçare për gazetën The Sun. Ajo ka treguar se meshkujt me të cilët shkon janë mjaft të kënaqur me atë që u ofron në krevat. “Nuk dua t’i shkatërroj martesat, në fakt unë i rregulloj ato, sepse u jap meshkujve atë që më së shumti u mungon. Jo rrallë, pas meje ata kanë marrëdhënie shumë më të mira seksuale edhe me gratë e tyre”, transmeton BW. “Unë jam grua mjaft atraktive dhe e gjallë dhe më ka munguar shumë seksi. Madje vrapoja në maratonë që të eliminoj energjinë e tepërt. Pastaj gjeta një faqe interneti, në të cilën meshkujt e martuar donin aventura, por jo t’i dëmtojnë martesat. Dhe kështu filloi gjithçka. Asnjëherë nuk jam ndier fajtore për këtë”, ka shtuar Romain.



Copyright © Just 4 Laugh.

Blog Archive

Powered by Blogger.